CASTELLÓ. Dilluns i dimarts el servei de transport urbà de Nules serà gratuït. Amb aquesta iniciativa l’ajuntament commemora el Dia sense Cotxe, que se celebra el 21 de setembre.
Aquesta jornada s’emmarca en la Setmana Europea de la Mobilitat que té lloc del 16 al 22 de setembre baix el lema Per una mobilitat sense emissions i a la que enguany s’ha adherit l’Ajuntament de Nules.
Davant açò, la regidora de Transport, Mª José Esteban, assenyala que a l'Ajuntament “volem conscienciar a la ciutadania sobre els avantatges i els beneficis, tant per a la salut pública com per al medi ambient, que comporta l’ús del transport públic. Ens adherim a aquesta campanya precisament per a posar en valor aquells tipus de transport més sostenibles i saludables i que són una alternativa al cotxe”.
Castellón Plaza
Nules commemora el Dia sense Cotxe amb la gratuïtat del bus urbà dilluns i dimarts
Últimas Noticias
-
1Los empresarios turísticos de la Pobla de Benifassà trasladan al Consell sus retos de futuro
-
2Rigoberta Bandini y Guitarricadelafuente desatan la euforia en la segunda jornada de SanSan Festival
-
3El PSPV critica que la Diputación de Castellón extienda las subvenciones a más municipios sin incrementar la dotación económica
-
4Compromís critica la baja imposición de sanciones por suciedad y ruido en Castelló pese a ser las principales quejas vecinales
-
5Marta Barrachina vuelve a alzar la voz ante el Gobierno: exige poder utilizar 90 millones de remanentes
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Nules commemora el Dia sense Cotxe amb la gratuïtat del bus urbà dilluns i dimarts · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies