CASTELLÓ. Des de fa anys, l’Ajuntament de Nules porta reivindicant al Govern d’Espanya diferents actuacions de gran rellevància per al municipi com ara la totalitat de la regeneració del litoral, la millora de la caserna de la Guàrdia Civil o la canalització del barranc el Torrent fins a la platja, i que a hores d’ara segueixen sense portar-se a terme.
Una circumstància que l’alcalde de Nules, David García, ha traslladat a la nova Subdelegada del Govern a Castelló, Antonia García, en la reunió celebrada a Nules recentment, en la qual es trobava també la segona tinent d’alcalde, Blanca Silvestre.
Amb tot, l’alcalde, David García, comenta al respecte la bona predisposició de la Subdelegada del Govern a l’escoltar les necessitats del poble de Nules, “hem d’agrair a la Subdelegada del Govern la seua atenció i que la primera pressa de contacte hagi estat a Nules”, a més García afegeix que “hem volgut traslladar-li a la Subdelegada les principals actuacions que Nules precisa i que porta anys reivindicant”.
Des de l’Ajuntament de Nules també s’ha exposat a la nova Subdelegada del Govern a Castelló altres assumptes que tenen a veure amb en el municipi, i que són competència de l’administració central com ara els permisos per a poder instal·lar Bodycam en el cos de la Policia Local de Nules.
L’alcalde de Nules assenyala la importància d’aquest tipus de reunions entre diferents administracions “amb les quals creem enllaços per a col·laborar en diferents àmbits per a així millorar la gestió local”.
Nules demana "agilitat" al Govern en la regeneració del litoral o la caserna de la Guàrdia Civil
Castellón Plaza
l'alcalde, david garcía, es reuneix amb la subdelegada de l'executiu a castelló, antonia garcía
- Ajuntament de Nules
Últimas Noticias
-
1Vila-real se suma a la reclamación del Colegio Oficial de Psicología de la Comunitat en defensa del Punto de Encuentro Familiar
-
2El PPCS acusa a Sánchez de "dejar caducar el acuerdo de 2024 para proteger los poblados marítimos"
-
3Reconstruyen dos nidos de águila perdicera destruidos por el incendio de la Sierra de Espadán
-
4Castelló celebra el Día Mundial del Pan con el reparto de 500 rebanadas de pan artesano y 2.000 rosquilletas
-
5Castelló inicia un nuevo Programa Propio de Empleo: 116 personas y 3 millones de euros
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Nules demana "agilitat" al Govern en la regeneració del litoral o la caserna de la Guàrdia Civil · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies