CASTELLÓ. L’Ajuntament de Nules ha lliurat hui els premis als establiments hostalers guanyadors de la 10ª edició de la 'Ruta de la Tapa', uns guardons que en la present edició s’han dividit en quatre categories principals per a les millors tapes salada, dolça, còctel i premi especial clemenules, per utilitzar la taronja com a principal ingredient.
Així doncs, els premis s’han atorgat al Bar Chalton com a guanyador del premi a la millor tapa salada; a la gelateria La Constancia que ha obtingut el premi a la millor tapa dolça; i a La Bodeguita de Macorina que ha aconseguit el premi al millor còctel i el premi especial 'Clemenules'.
Cal recordar que, els locals participants han estat Bar Bocateria 47, Bar Chalton, Bar Miralles, B&B Terrassa de l’Estany, Bar Puerta del Sol, Bar Sant Xotxim, Restaurant Caixa Rural, Guateque Night Club, Geladeria La Constancia, La Bodeguita de Macorina, Restaurant Ca Àngels, La Ronería, i Pollastres al Mercat.
De manera que, des de la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Nules també s’ha celebrat hui el sorteig dels 13 bons de 25 euros cadascú per a consumir en els diferents establiments participants en la 10ª 'Ruta de la Tapa'. A aquest premi han optat totes aquelles persones que van dipositar a les urnes habilitades per això, els passaports segellats amb les corresponents consumicions.
El regidor de Turisme, Guillermo Latorre, comenta que “amb el lliurament d’aquest premis es tanca aquesta edició de la Ruta de la Tapa amb la qual es promociona la gastronomia i hostaleria locals”.
Castellón Plaza
els guardons s'han dividit en quatre categories segons el sabor
Nules lliura els premis als locals guanyadors de la 10ª edició de la 'Ruta de la Tapa'
- Foto: Ajuntament de Nules
Últimas Noticias
-
1'Giro' con la planta de la carretera de Alcora: Castelló escucha a los vecinos y "no tratará residuos de obra"
-
2Castelló incorpora en el presupuesto de 2026 cerca del 90 % de aportaciones y sugerencias del Consejo Social
-
3La castellonense Valfortec crece en sus mercados internacionales: conecta una nueva planta fotovoltaica en Chile
-
4El Villarreal organiza una fiesta tras el choque contra el Atlético para cerrar el curso
-
5El Villarreal hace oficial el adiós de Alfonso Pedraza tras 15 años en el club
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Nules lliura els premis als locals guanyadors de la 10ª edició de la 'Ruta de la Tapa' · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies