CASTELLÓ. L’Ajuntament de Nules trau a la venda una parcel·la municipal obtinguda amb la urbanització del polígon industrial al sector 5. Es tracta, doncs, d’un solar industrial resultant del projecte de reparcel·lació d’aquest sector que compta amb un total de 8.447 metres quadrats, i que es troba al carrer Gres 4 del sector 5 a i 5 b industrials del PGOU de Nules.
De manera que, totes les empreses o persones interessades poden presentar ofertes tenint en compte que el preu inicial és de 904.829,00 euros, i que el criteri d’adjudicació és a l’alça. Per tant, el termini per a presentar ofertes finalitza el pròxim dissabte 21 de setembre mitjançant la Plataforma de Contractació de l’Estat on es troba també publicat el procediment. Així mateix, per a qualsevol consulta sobre el plec es pot contactar amb el Departament de Contractació de l’Ajuntament de Nules.
L’Alcalde de Nules, David García, explica al respecte que “el consistori disposa d’aquest solar industrial quan no deu invertir recursos propis en això, de manera que el més convenient és la seua venda, i destinar els diners a competències pròpies de l’ajuntament, al mateix temps que impulsem la instal·lació de noves empreses i la creació de nous llocs de treball”.
Castellón Plaza
Nules trau a la venda un solar industrial de 8400 m2 com a resultat de la reparcel·lació del sector 5

- Ajuntament de Nules
Últimas Noticias
-
1Noa Barreda Martos y Martina Pulido Molinero serán las reinas de las fiestas de Oropesa del Mar
-
2Roig descarta acudir a Cevisama y limita el impacto del arancel: "Seguiremos exportando en EEUU"
-
3Peñíscola prepara el dispositivo de seguridad del Piromusical para "disfrutar de una noche mágica"
-
4Fernando Roig vaticina "tres o cuatro" fichajes más para el Villarreal
-
5Grupo Pamesa quintuplica beneficios, aumenta un 10% la plantilla y prevé cerrar 2025 con más ventas

Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias