Castellón Plaza

també dos projectils, un de l’època medieval i un altre datat a partir del segle XVIII

Nules troba un aixovar complet datat al segle XV en les excavacions arqueològiques de la seua muralla

  • Foto: Ajuntament de Nules
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. Membres del govern municipal de l'Ajuntament de Nules han visitat aquest dimarts les excavacions arqueològiques que s'estan duent a terme en el futur museu d'història del municipi per a consolidar un tram de la muralla de Nules i fer-la visitable.

En aquesta visita, entre els quals es trobava l'alcalde, David García, i el regidor de Patrimoni, Guillermo Latorre, han estat informats de les recents troballes per part de l'equip arqueològic. Entre d’altres, dos projectils, un de l’època medieval i un altre datat a partir del segle XVIII, i un aixovar complet datat al segle XV.

Aquest últim, segons els experts, pot ser un de les troballes més importants dels últims temps a la província de Castellón en considerar-se elements poc freqüents i d'aqueix període.

L'excavació arqueològica continua complint els terminis establits, de manera que el treball actualment se centra a delimitar el tram de la muralla i la neteja del seu entorn per emprendre la seua consolidació. El regidor de Patrimoni, Guillermo Latorre, confirma que “el projecte de museització avança a bon ritme".

"Treballem diàriament amb l'arquitecte del projecte i l'empresa que digitalitzarà la informació per a aconseguir que el futur museu d'història de Nules siga un referent a la Comunitat Valenciana”, finalitza Latorre.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo