Castellón Plaza

assemblea local

Sílvia Gómez es reelegida secretaria general dels PSPV de Vila-real amb Benlloch a la presidència

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. El PSPV-PSOE de Vila-real ha celebrat este matí l’assemblea de l’elecció de l’executiva de l’agrupació local, que tornarà a comptar amb Silvia Gómez com a secretària general, Miriam Caravaca en la Secretaria d’Organització i l’alcalde de la ciutat, José Benlloch, en la presidència de l’executiva. 

L’assemblea ha aprovat el treball de l’executiva en els últims anys i ha avalat també per unanimitat la nova direcció presentada per la secretària general, de caràcter paritari i que combina “l’experiència en la gestió municipal i el compromís amb els valors socialistes i per la millora de la nostra ciutat que caracteritza la militància del PSPV de Vila-real”, assenyala la líder dels socialistes vila-realencs.  

Gómez ha defensat el treball realitzat en aquests últims anys, en els quals s’ha aconseguit revalidar la majoria absoluta del PSPV-PSOE a l’Ajuntament, amb l’alcalde Benlloch al capdavant, a més de participar en diversos processos electorals autonòmics i nacionals que també han consolidat governs socialistes i la gestió de “dos anys duríssims de pandèmia”. Benlloch també ha pres la paraula per a defensar el treball de l’executiva que “va arribar a gestionar el pitjor moment de la història d’aquest país i del partit”.

Quinze secretaries d'àrea

El nou equip configurat per Gómez per a fer front als pròxims quatre anys de gestió orgànica compta amb quinze secretaries d’àrea, a més de la presidència, Secretaria General i Organització, per a fer front “als reptes principals als quals ens enfrontem a Vila-real”. L’aliança amb a els simpatitzants, memòria democràtica o gent gran són algunes de les secretaries d’àrea que s’incorporen a la direcció socialista, que també comptarà amb Moviments Socials, Sanitat Universal o Casa del Poble, entre d’altres. 

“Un equip amb el quan enfrontem grans reptes per a la nostra ciutat; el principal, tornar a portar el nostre alcalde, José Benlloch, a revalidar la majoria absoluta a l’Ajuntament per a garantir que les coses que hem aconseguit aquests anys no es perden i poder seguir avançant cap al futur amb tots els reptes que tenim per davant, entre els quals destaquen l’Agenda Urbana, els fons europeus i seguir reforçant la nostra aliança amb la societat”, conclou la secretària general.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo