CASTELLÓ. Un total de 503 estudiants de la província de Castelló s’han matriculat per a examinar-se de les proves d'accés a la universitat (PAU) en la convocatòria extraordinària de 2024 que tindrà lloc del 2 al 4 de juliol a la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I en horari de matí (a les 9.30 hores) i de vesprada (a les 15.30 hores).
Del total d’alumnes inscrits, 388 ho han fet en la fase obligatòria i 115 només en la fase voluntària. La publicació de les notes en la web serà el 9 de juliol a partir de les 17 hores. Com en convocatòries anteriors, les peticions de revisions d’exàmens es podran fer a través d’un formulari web els dies 10, 11 i 12 (finsa les 14 hores) de juliol. Cal recordar que el termini de preinscripció per a accedir a la universitat finalitza el divendres 5 de juliol a les 14 hores.
Un total de 503 estudiants realitzaran la convocatòria extraordinària de les PAU a l'UJI
Castellón Plaza
Els exàmens tindran lloc a la Facultat d'Humanes i Socials els dies 2, 3 i 4 de juliol
- Foto: EFE/ANA ESCOBAR
Últimas Noticias
-
1Emergencias gestiona un total de 115 incidentes por las lluvias en la Comunitat, 53 en Castellón
-
2Porcelanosa acerca el diseño al público con Beyond Design en Valencia
-
3El besign Fest celebra este sábado su jornada central en Castelló tras retirarse la alerta roja por lluvias
-
4Renfe restablece la circulación de los servicios de Larga Distancia que enlazan la Comunitat con Cataluña
-
5Castelló traslada la tenencia del Grau a la plaza Pintor Porcar este martes por el inicio de su reforma
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Un total de 503 estudiants realitzaran la convocatòria extraordinària de les PAU a l'UJI · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies