CASTELLÓ. El 88,86% de l’estudiantat que s'ha presentat en la convocatòria extraordinària de les proves d’accés a la universitat (PAU) celebrades del 2 al 4 de juliol en la Universitat Jaume I de Castelló ha obtingut el resultat d'apte.
Dels 377 alumnes que s'han presentat a les proves en la fase obligatòria, 335 han aprovat en aquesta convocatòria. El percentatge d'aprovats és major respecte de la convocatòria extraordinària de l’any passat, en la qual va aprovar el 85,76% dels presentats.
Pel que fa a les notes, la mitjana en aquesta ocasió ha sigut de 5,45, més alta que la de l’any passat, que va ser 5,34. L’estudiantat aprovat en les PAU coneixerà els resultats de la preinscripció via web el pròxim 12 de juliol a partir de les 13 hores. Les sol·licituds per a la revisió d’exàmens es poden presentar els dies 10, 11 i 12 (fins a les 14 hores) de juliol.
Castellón Plaza
un total de 335 dels 377 alumnes que es van presentar a l'examen
Un 88,8% dels examinats a l'UJI en la convocatòria extraordinària de les PAU supera les proves
- Universitat Jaume I. Imatge d'arxiu
Últimas Noticias
-
1El programa oficial de las Fiestas de la Magdalena de 2026: consúltalo en 'Castellón Plaza', acto a acto
-
2La UME 'aterriza' en la plaza Mayor de Castelló con una exposición de vehículos o un puesto de mando
-
3Castelló atrae el turismo sénior a su tren turístico: cerca de 600 visitantes previstos y 11 pases reservados
-
4Castelló avala el programa de Magdalena con más de 200 actos: el Pregó se leerá en público este sábado
-
5Puerta (PSPV) denuncia que Carrasco "cumple 100 días sin explicar la contratación de la carta del 'basurazo'"
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Un 88,8% dels examinats a l'UJI en la convocatòria extraordinària de les PAU supera les proves · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies