Castellón Plaza

Tirolina, futbolí, cotxes a pedals i 'pal boig': així rep Vila-real la Pasqua per als més menuts

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VILA-REAL. El Termet de Vila-real oferirà una alternativa d'oci per als més joves durant aquesta Pasqua a través de les activitats gratuïtes que l'Ajuntament ha programat per als dos caps de setmana del període vacacional. 

Amb l'objectiu de potenciar el Termet com un espai natural per a l'oci i el contacte amb la naturalesa, el passeig Botànic Calduch –al costat del Centre de Congressos El Molí- albergarà una zona d'activitats i jocs amb tirolina, futbolí, cotxes a pedals i 'pal boig'.

Tal com explica el regidor responsable del Termet, Xus Madrigal, “el paratge de l'Ermita i Termet de la Mare de Déu de Gràcia és sempre un punt de trobada durant els dies festius de Pasqua, una zona en la qual famílies i grups d'amics es reuneixen per a gaudir del nostre pulmó verd, i amb aquestes activitats volem facilitar l'oci dels més xicotets i que les famílies s'animen a conéixer i visitar aquest enclavament al costat del Millars del qual tan orgullosos ens sentim”.

Les activitats es desenvoluparan aquest diumenge, 9 d'abril, i el dilluns, 10 d'abril, en horari de 10.00 a 13.00 hores. La setmana vinent, l'horari serà vespertí, amb activitats el dissabte, 15 d'abril, i el diumenge, 16 d'abril, de 17.00 a 20.00 hores.


Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo