Castellón Plaza

Vilafranca celebra 25 anys de la fira de la Magdalena de amb un cap de setmana d'artesania 

  • Foto: Turisme GVA
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. Aquest cap de setmana arriba a Vilafranca la 25a edició de la Fira de la Magdalena. La fira del sector primari plena els carrers del municipi d'artesania, de ramaderia i d'un gran ventall d'activitats que fan que veïns i veïnes gaudisquen del cap de setmana.

Demà, divendres, començarà la Fira amb la presentació del llibre 'Galetes i Ballantine's' d'Ismael Clavero. I a la nit, es portarà a terme el clàssic Concert Extraordinari de la Unió Musical de Vilafranca: "La quinta de Mahler", dirigit per Pau Monfort. 

La música s'obrirà lloc en aquesta fira amb aquest concert, amb la cercavila de dissabte al matí de la Colla de Dolçainers i Tabaleters 'El Soroll', de Castelló, i amb el concert de Boleros amb Lola Bou i Manel Brancal, de dissabte a la nit.

Dissabte i diumenge a les 12 h es faran uns tallers d'artesania en els quals podrà participar tot aquell que vulga. A més, dissabte al matí es farà el XXIII Cross Popular de la Fira de la Magdalena a càrrec del Club TriPicaio, en el qual participaran xiquets i xiquetes de totes les edats, i que donarà pas a la inauguració oficial de la fira. L'esport també serà protagonista el diumenge al matí amb un rocòdrom i una tirolina patrocinats per Viunatura, a la Plaça de Bous.

També, la ramaderia té el seu moment en la fira. El dissabte genets i genetes fan un dinar de germanor a les Fonts del Llosar, i a la vesprada es durà a terme l'arribada a la secció ramadera i exhibició amb cavalls de la transhumància de 'cabestros' de la ramaderia El Gallo.


Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo