CASTELLÓ. El jurat del XXIV Certamen de Fotografia Ciutat de Benicarló, que enguany tenia com a lema ‘Festes i tradicions a Benicarló’, ha atorgat el primer premi a la fotografia ‘Fiesta a los pies del campanario’, de Juan Cortés Cabrera.
El segon premi ha estat per a Pau Peset Ferrer, per la fotografia ‘Esperando’, mentre que el tercer premi l’han atorgat a Fernando Roldán Vinuesa per la fotografia titulada ‘Descans’.
Els tres guanyadors van rebre el guardó el dijous al Mucbe en l’acte de lliurament presidit per la regidora de Cultura, María Teresa Pellicer, que va agrair la participació i la qualitat de les obres presentades.
El guanyador, Juan Cortés, s’endurà un premi de 500 euros, mentre que el segon i el tercer classificats han aconseguit 250 euros i 100 euros, respectivament.
Les 30 obres que s’han presentat al concurs es poden visitar al Mucbe fins al 5 de novembre.
Castellón Plaza
Les 30 obres presentades al concurs es poden visitar al Mucbe fins al 5 de novembre
Juan Cortés Cabrera guanya el XXIV Certamen de Fotografia Ciutat de Benicarló
- Foto: Ajuntament de Benicarló
Últimas Noticias
-
1Pedraza, Parejo y Thomas Partey acaban contrato en 2026 y pueden firmar ya por otro club
-
2Las imágenes de la Nochevieja en Castelló y la entrada del 2026
-
3Más de 2.000 castellonenses despiden el año corriendo la San Silvestre
-
4Pablo Hernández, del banquillo de Tercera RFEF a luchar por subir a Primera División
-
5Castellón incrementa un 12,2% la vacunación contra la gripe y supera las 132.600 dosis administradas
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias