CASTELLÓ. Un total de 607 alumnes han participat en la primera de les sessions de les Jornades d'Acollida organitzades per la Universitat Jaume I, en les quals el nou estudiantat té l'oportunitat de conèixer el funcionament de la universitat abans de començar el curs. Aquesta primera sessió ha estat dirigida a l'alumnat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (FCHS).
La jornada ha estat inaugurada per part de la vicerectora d'Estudiantat i Vida Saludable, Mamen Pastor, acompanyada del degà de la FCHS, Javier Vellón. Així mateix, des de la Unitat d'Orientació i el servei d'InfoCampus han explicat a l’alumnat nouvingut els programes de suport que ofereix la Universitat, com ara el Programa d’Acció Tutorial (PATU) i les eines més importants que utilitzarà: Gmail, Iglú (gestió en línia) i SIA (Sistema d’Informació Acadèmica), entre altres qüestions. Des del Consell de l’Estudiantat, també s’ha animat els assistents a tindre un paper actiu en la comunitat universitària.
A continuació, els vicedeganats, la coordinació dels graus i el professorat de cada titulació han donat a conèixer els aspectes específics del títol elegit per l'estudiantat nouvingut. A més, els assistents a la jornada han pogut conèixer el campus, el centre corresponent i les aules en les quals cursaran la titulació, acompanyats per 28 estudiants col·laboradors de titulacions de la FCHS. Durant la jornada també se li ha fet entrega a l’estudiantat de l'agenda acadèmica.
Les jornades continuaran demà divendres 6 de setembre per a l’estudiantat de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i l’estudiantat dels graus en Infermeria i Psicologia de la Facultat de Ciències de la Salut. L’última sessió tindrà lloc el divendres 27 de setembre per a l’estudiantat de Medicina.
Més de 600 alumnes participen en la primera sessió de les jornades d'acollida de l'Universitat Jaume I
Castellón Plaza
aquest dijous
- Universitat Jaume I
Últimas Noticias
-
1Castelló rinde homenaje a sus Na Violants y Dones de Companya por el 75 aniversario de la Germandat
-
2Pablo Hernández: "Para luchar por lo que queremos tenemos que hacernos fuertes en casa"
-
3Más de 300 personas convierten la plaza de La Mercé de Burriana en un lienzo colectivo
-
4Compromís denuncia las deficiencias del CEIP Soler i Godes de Castelló y reclama las obras pendientes
-
5Óscar Clavell y Nieves Martínez acompañarán a Albalat y Fabra en las listas del PP de Castellón al Congreso y al Senado
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Més de 600 alumnes participen en la primera sessió de les jornades d'acollida de l'Universitat Jaume I · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies