CASTELLÓ. L’Ajuntament de Betxí ha iniciat el procés per elaborar el primer Pla Jove del municipi. El departament de Joventut és l’encarregat de dur endavant els treballs per a poder tindre un full de ruta que “identifique l’actual situació que té la gent jove en el nostre municipi, i conèixer les necessitats i oportunitats que se poden dur endavant”, ha explicat l’alcaldessa, Carla Nebot.
El document recollirà les polítiques de joventut de cara als pròxims 4 anys, per això, “és important poder realitzar un exhaustiu treball amb la gent jove de Betxí, per conèixer la realitat actual i millorar-la en els propers quatres anys”, ha apuntat Nebot. A través de les enquestes, “es pretén recollir l’opinió dels i les joves de Betxí, les seues necessitats i les seues propostes, que seran dialogades posteriorment en un Fòrum Jove”. Les enquestes seran el punt de partida del Pla, que “ens oferiran una visió actual de Betxí i la del futur; ens permetrà treballar des dels joves, i per als joves”.
El pla servirà per a crear un diàleg entre els diferents departaments de l’Ajuntament, ja que “tots treballen, d’una manera o altra, en relació amb la joventut, siga Cultura, Esports, Ocupació, Urbanisme…, així com la col·laboració amb la resta de professionals de la zona que treballen amb els joves”. “Si volem que el nostre municipi tinga activitat, la gent jove ha d’estar més present que mai en la política municipal, i aquesta és la via més adient per a fer-ho possible”, ha finalitzat Nebot.
Castellón Plaza
les necessitats i les propostes seran debatidas posteriorment en el fòrum jove del municipi
Betxí recull l'opinió dels joves de la localitat per elaborar la fulla de ruta del seu primer Pla Jove
- Carla Nebot. Ajuntament de Betxí
Últimas Noticias
-
1Los orígenes de la Magdalena: Castelló presenta el primer libro sobre la historia de los pregoneros desde 1945 a 2025
-
2La Diputación de Castellón pone en valor el monumento de la Magdalena y exhibe por primera vez una gaiata de mano
-
3Manuel Rivas: "La literatura es capaz de penetrar en las zonas más oscuras y dar vida y expresión a lo indomable"
-
4El PPCS pedirá al Gobierno central "desarrollar en un mes un plan de emergencia para la cogeneración"
-
5Pablo Hernández: "Cuando los resultados son positivos siempre es más fácil trabajar"
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Betxí recull l'opinió dels joves de la localitat per elaborar la fulla de ruta del seu primer Pla Jove · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies