Castellón Plaza

el portaveu david guardiola lamenta que "acudir sense cita no és la solució

Compromís denuncia que el caos en les ITV "amaga una estratègia del PP per reprivatitzar el servei

  • David Guardiola. Compromís Castelló
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. L’anunci de la Conselleria d’Industria de acceptar les inspecciones del Servei d’Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) sense cita prèvia, “no és nomes una mesura temporal, sinó que pot ser amague una estratègia per a iniciar el procés de reprivatització del servei”, ha assegurat el portaveu de Compromís a la Diputació de Castelló, David Guardiola.

“Ens preocupa el caos en el que ha convertir el PP el Servei d’Inspecció Tècnica de Vehicles, però ens preocupa més les molèsties dels milers de castellonencs i castellonenques que han d’esperar mes de dos mesos per accedir a una cita, o a les cues que es creen ara perquè ja no es demana cita prèvia”, ha lamentat Guardiola.

La situació de cites prèvies i d’inspeccions tècniques a les comarques de Castelló és “alarmant”, i “no pot ser, que la única solució siga anar a realitzar la inspecció sense cita prèvia, perquè això ja està passant i, hi ha molta gent esperant en la part administrativa més d’una hora per a poder passar”.

Davant tot aquest caos generat, “sols podem pensar que pot ser part d’una estratègia planificada del PP per tornar a privatitzar el servei”, i caldria “recordar que la privatització del servei en Castelló amb el PP va a arribar a ser la més cara de tota Espanya, i pareix que això és el que ens espera en els propers anys”, ha criticat el portaveu valencianista.

En l’actualitat, “s’està jutjant a l’expresident de la Generalitat, Eduardo Zaplana, per presumptament cobrar mossegades a canvi de les adjudicacions de les ITV”, i per això, “no volem tornar a ser robats per interessos particulars i omplir les butxaques de ningú. Volem un gestió seriosa de la ITV que done servei als castellonencs i castellonenques”, ha finalitzat.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

Baena se convierte en el séptimo jugador del Villarreal en disputar la Eurocopa con España
Burriana trabaja con los sectores clave para facilitar la compraventa de vivienda en el casco histórico