Castellón Plaza

Guardiola demanarà la reprovació i dimissió de Mazón al pròxim Ple de la Diputació

Compromís participarà en totes les mobilitzacions convocades el dia 29 als municipis de Castelló

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. El portaveu de grup de Compromís a la Diputació, David Guardiola, anuncia que la coalició ha participat i participarà de totes les mobilitzacions convocades per al dia 29 de novembre als municipis de Castelló i el dia 30 a València. "Acompanyarem a la ciutadania i sumarem les nostres veus per demanar la dimissió d'un president que no ha estat al costat del seu poble quan més ho necessitava", ha declarat. 

En el mateix sentit, el portaveu ha explicat que el grup presentarà una proposta al pròxim Ple de la institució per a demanar la reprovació i dimissió de Carlos Mazón. "Barrachina té l'oportunitat de desmarcar-se d'un president negligent que ella mateixa va votar per a investir com a màxim representant del nostre País", destaca.

Además, afegeix: "Un president desaparegut en la crisi i incompetent en la gestió posterior; i que com primera mesura del nou Consell de la recuperació ha eliminat el topall salarial dins d'un decret d'ajudes per la DANA. Mazón només té una eixida: la dimissió, i un futur: el banc dels acusats".

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

La 12ª edició de la Fira Trovam es solidaritza per la Dana amb 16 concerts benèfics de grups valencians
Onda acogerá la meta de la prueba ciclista Gran Premio Castellón - Ruta de la Cerámica