EDUCACIÓN

La Fampa reafirma el seu suport a la vaga indefinida del professorat després de 23 dies de mobilitzacions

Representants de la associació de pares i mares provincial van participar ahir en la manifestació celebrada a Castelló per a donar suport als docents

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. Representants de la FAMPA Castelló Penyagolosa van participar ahir en la manifestació celebrada a Castelló per a donar suport a la vaga indefinida del professorat. Després de 23 dies de mobilitzacions en defensa de l’escola pública, la federació va voler traslladar el seu "agraïment i solidaritat a tota la comunitat educativa" a través d’un manifest llegit per Suso Monforte, membre de la junta.

Monforte es va adreçar directament al personal docent per a reconéixer el seu sacrifici: "Sabem perfectament el que implica una vaga indefinida: la pressió, el desgast físic i mental, la manca d’ingressos a final de mes. Però heu demostrat que la vocació no és submissió". També va tindre paraules per a l’alumnat, agraint "la seua maduresa", i per a les famílies de les AMPA/AFA, posant en valor l’esforç d’aquests dies: "La vostra solidaritat és el motor que ens manté vius en aquesta lluita; sense vosaltres, aquesta resistència no hauria estat possible".

La intervenció va concloure amb un missatge clar de resistència: "L’educació pública no es ven, es defensa. […] Perquè una societat que no cuida la seua educació és una societat sense futur".

 

________

BOLETÍN TITULARES CASTELLÓN PLAZA.

Las noticias más relevantes del día en Castellón, reunidas cada mañana en un solo correo para empezar el día informado. Suscríbete gratis al boletín aquí.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

La UJI acoge la presentación de la red de cátedras valencianas de Servicios Sociales para mejorar la formación