Castellón Plaza

projecte 'Impuls a la Dansa 23' de Dansa València

La dansa s'obri lloc en el Paranimf amb dos espectacles i un col·loqui

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. El Paranimf ofereix el pròxim 5 d’octubre un programa doble de dansa emmarcat en les activitats que tanquen la residència tècnica desenvolupada a la Universitat Jaume I com a part del projecte 'Impuls a la Dansa 23' de Dansa València, que busca acompanyar, estimular i facilitar la dansa.

En primer lloc, es representarà a les 18.30 hores al vestíbul del Paranimf Me encanta bailar pero se me da fatal, del col·lectiu Dánzate, una acció guiada i lúdica de dansa participativa que compta amb la col·laboració del Circuit Cultural Valencià de l’Institut Valencià de Cultura.

A continuació, a les 20 h, es realitzarà una mostra oberta al públic del procés de creació de l’estada tècnica desenvolupada a l’UJI amb Mata Baja, de la companyia d'Ángela Verdugo, una peça que completa la trilogia 'El otro paraíso' junt amb A-normal o la oveja errante (2017) i SC_Santa Cultura (2019). La sessió es completarà amb un col·loqui.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo