Castellón Plaza

L'UJI acull la reunió de la Xarxa Vives per promoure la cohesió de la comunitat universitària

  • La rectora de l'UJI, Eva Alcón i el vicepresident I, Oriol Amat. Foto: UJI 
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. La Universitat Jaume I ha acollit la reunió de la Comissió Permanent de la Xarxa Vives d’Universitats, òrgan d’administració i gestió ordinària de la institució. La trobada ha estat presidida per la rectora, Eva Alcón, qui ostenta actualment la presidència de la Xarxa Vives. Alcón ha rebut a l’Edifici de Rectorat els representants de les 22 universitats que conformen la xarxa, acompanyada pel vicepresident I, Oriol Amat.

La Comissió Permanent de la Xarxa Vives està formada per un representant de cada universitat i té com a funció organitzar i desenvolupar les activitats de la institució d’acord amb el programa general d’actuació aprovat pel Consell General. 

En el marc d’aquesta trobada a Castelló, l’òrgan ha celebrat una sessió de debat estratègica al voltant de la definició de la Xarxa Vives, així com també una revisió del treball realitzat fins al moment, en concordança amb els objectius de la institució: promoure la cohesió de la comunitat universitària i reforçar la projecció i l’impacte de la universitat en la societat.




Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo