CASTELLÓ. Compromís per Almenara ha presentat dues mocions a l'Ajuntament per a intentar fer front i avançar-se a la pròxima crisi econòmica i social derivada de l'emergència sanitària pel Covid-19. D'aquesta manera, el partit valencianista ha demanat a l'equip de govern refer els pressupostos municipals mitjançant modificacions de crèdit i "més llibertat" a l'hora d'utilitzar el superàvit.
Així mateix el regidor de Compromís al municipi, Quique Castelló, ha anunciat que la coalició està treballant en la redacció d'un pla econòmic postcrisi, al que han anomenat Pla Xussa que, tal com apunta el portaveu municipal "fa honor a la nostra veïna condemnada a mort per la dictadura i, que una vegada amnistiada, va poder tornar a Almenara i estudiar periodisme".
Tal com informa Castelló, aquest pla contempla "reestructurar l'economia municipal, apostar per un model més sostenible i créixer cap a dins". Per a l'edil, "el model centrat en l'urbanisme i el turisme massiu ha passat a la història per a deixar pas a un model centrat a apostar per la nostra agricultura, els nostres comerços i la cura de persones i del medi ambient". Així mateix, el portaveu municipal de Compromís lamenta la negativa de diàleg per part del govern local i demana "més llibertat als pobles per utilitzar el superàvit municipal".
Castellón Plaza
'Pla XUSSA'
Compromís aposta per un pla econòmic post crisi que impulse i reestructure el comerç d'Almenara
Últimas Noticias
-
1Burriana cambiará a trimestral todo el sistema de estacionamiento de la ciudad en 2026
-
2El PSPV celebra que el año 2026 arranque "con una nueva subida de las pensiones en España"
-
3El Villarreal cayó en sus dos últimos arranques de año
-
4La Diputación activa un presupuesto de 216 millones e inyecta liquidez a los 135 municipios de Castellón
-
5Música, luces láser y fuegos artificiales: Castelló recibe el 2026 con una celebración masiva en la Puerta del Sol
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Compromís aposta per un pla econòmic post crisi que impulse i reestructure el comerç d'Almenara · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies