Castellón Plaza

amb aitana ferrer o Amàlia Garrigós

Orpesa reviu les aventures d'Ulisses en un viatge tenyit per la poesia de Dante o Ausiàs March

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

CASTELLÓ. Un dels grans clàssics de la literatura universal aterra aquest cap de setmana a l’Espai Cultural d'Orpesa transformat en un espectacle interdisciplinari únic. Així, sota el nom d‘Odissea, el viatge de ningú’, Elies Monxolí (piano i veu), Amàlia Garrigós (veu narradora), Nacho Mañó (guitarres), Roger Alemany (viola) i Aitana Ferrer (veu) mostraran al públic una lliure recreació de L'Odissea d'Homer en forma de conte musical, literari i plàstic.

Els assistents podran submergir-se, dissabte que ve a les 19.00 hores, en els sorprenents viatges d'Ulisses i les seues aventures amb Polifem, Circe, Calipso i Penélope, entre altres personatges. I, tot això, tenyit de referències a grans poetes del Mediterrani, com és el cas de Dante, Ausiàs March, Kavafis o Salvador Espriu. 

El regidor de Cultura, Gonçal Tamborero, subratlla que amb aquest concert, “que és un dels esdeveniments més rellevants de l'agenda d'aquest trimestre, donem suport als artistes de la nostra terra i fomentem, al mateix temps, la música en valencià”.

La programació d'aquest cap de setmana la completa, el diumenge a les 18.00 hores, l'obra de teatre El misterio de la cajita, un espectacle protagonitzat pels alumnes del taller de teatre del Centre Integral de Majors (CIM) d'Orpesa. Es tracta d'una adaptació d'aquest sainet valencià que deslligarà les riallades entre el públic reunit a l’Espai Cultural.

Recibe toda la actualidad
Castellón Plaza

Recibe toda la actualidad de Castellón Plaza en tu correo

El Informe GEM-CV 2020-2021 muestra signos de recuperación del emprendimiento tras la covid
Aitana Sánchez-Gijón sube al Principal de Castelló con 'Malvivir'