CASTELLÓ. Agatha Christie, la reina del crim, serà la protagonista del IV Festival Xilòfag 2024 de Vilafranca. L'organització del festival, l'Ajuntament de Vilafranca i la Biblioteca Municipal han presentat les bases per al concurs literari de relats curts per a joves i microrelats per a adults.
Aquest concurs està destinat a guardonar diferents tipus d'obres per categories. D'una banda, estan la categoria infantil i la juvenil, per a xiquets i xiquetes fins a 11 anys i de 12 a 16, respectivament, on es busquen obres de relats curts de misteri, amb un màxim de 300 paraules. I, d'altra banda, està la categoria d'adults on s'han de presentar microrelats, amb un màxim de 150 paraules, i on ha d'aparéixer el títol d'alguna de les novel·les d'Agatha Christie. Totes les obres que es presenten hauran de ser originals i inèdites, hauran d'estar escrites en valencià o en castellà i es podran presentar fins al 24 de març del 2024.
Per a lliurar els relats caldrà portar-los a la Biblioteca en un sobre tancat en el qual constarà el títol del relat o microrelat i la categoria en la qual es participa. Cada persona només pot presentar un treball. A l'interior del sobre haurà d'estar el relat o microrelat i es farà constar un sobre tancat en el qual aparega el nom, els cognoms, la categoria a la qual es presenta, l'adreça postal, el telèfon i l'adreça electrònica.
El jurat escollirà un premi en cadascuna de les categories, aquests premis consistiran en un lot de llibres per a cada persona guanyadora. Es lliuraran els dies 19, 20 o 21 d'abril dins del marc d'algun dels actes que s'organitzaran per al IV Festival Xilòfag 2024.
Castellón Plaza
IV Festival Xilòfag
Vilafranca organitza uns premis literaris enfocats en Agatha Christie
Últimas Noticias
-
1Redondo (PSPV) destaca en el Senado que el Gobierno invierte "más de 566 millones en las carreteras de Castellón"
-
2La Diputación impulsa el sector vitivinícola con la IV Muestra Profesional de Vinos IGP Castelló
-
3Castellón, epicentro mundial de la vanguardia industrial: la Cámara de Comercio y la UJI se alían para potenciar Ignite'26
-
4Del presupuesto a las subvenciones: Castelló abre un nuevo portal de Transparencia para "acercar su gestión"
-
5El IVC impulsa la nueva cafetería del Espai d'Art Contemporani de Castelló como espacio de gastronomía y arte
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Vilafranca organitza uns premis literaris enfocats en Agatha Christie · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies