CASTELLÓ. El passat cap de setmana s'ha celebrat la setena edició del Festival Cultural d’Almenara, més conegut com la Nit Taronja en el qual la música, el teatre, la dansa i el flamenc, les recreacions històriques, o la pintura digital han sigut protagonistes, amb una gran assistència de públic.
La innovadora mostra de pintura digital de Luz Safont titulada “la Galeria Luminiscente” va ser l'encarregada d'obrir les activitats. La mostra es podrà visitar fins al 17 de maig en el Museu del Molí d’Arròs. Tot seguit es va realitzar el concert de la banda simfònica de l’Associació Musical Santa Cecilia d’Almenara amb motiu de la participació de la banda en el XLV Certamen Provincial de Bandes de Música el pròxim 12 de maig
El dissabte es van realitzar recreacions històriques en el Conjunt Memorial de Darrere del Castell a càrrec del Grupo de Recreación Histórica de la Línea XYZ i del Grup Fotogràfic d’Almenara (GFAL) que van donar pas a la representació teatral “Don Quijote en los Infiernos” de Carlos Maciá, a càrrec de Atrote Teatro. La Nit Taronja 2024 va acabar ahir diumenge amb l'espectacle “la Calderona”, que va combinar la dansa i el flamenc.
L'alcaldessa d'Almenara, Estíbaliz Pérez, ha agraït “la gran resposta als esdeveniments proposats que s'ha traduït en una notable assistència en totes les activitats programades”. Al mateix temps també ha volgut agrair la participació de totes les persones, associacions, agrupacions i entitats que han fet possible la Nit Taronja.
Castellón Plaza
Almenara celebra la 'Nit Taronja' amb "notable" assistència de públic als esdeveniments culturals

- Ajuntament d'Almenara
Últimas Noticias
-
1Cerca de 800 voluntarios contribuirán a la logística y seguridad de la 26ª MiM
-
2Simó llama a la militancia a construir "un socialismo más fuerte en Castelló" para frenar a Vox y PP
-
3La Diputación ensalza el papel de la Escuela Taurina en la tertulia 'La Feria de la Magdalena, escenario de lanzamiento'
-
4El gol sigue siendo la asignatura pendiente
-
5Morant acusa a Mazón de "agarrarse a la silla": "Se puede gobernar sin presupuestos, pero no sin legitimidad del pueblo"

Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias