CASTELLÓ. La portaveu del PSPV d'Orpesa, Maria Jiménez, denuncia que l'alcaldessa Araceli de Moya, com a responsable política del Pacte per l'Ocupació de la Plana Alta Nord, ha deixat perdre una subvenció de més 200.000 euros destinada a la promoció de l'ocupació i la inserció sociolaboral a la comarca. Jiménez lamenta que la gestió de la primera edila i els seus socis del PP i Vox al capdavant d'aquest organisme “és un caos” i la prova és que, “per la falta de diligència i treball, tres persones acabaran acomiadades en disminuir considerablement els ingressos”.
Jiménez critica que l'alcaldessa Araceli de Moya i els seus socis de PP i Vox “estan contribuint al desmantellament del Pacte per l'Ocupació i, per tant, deixe a la nostra comarca sense un ens que treballe pel foment d'oportunitats laborals i el desenvolupament econòmic”.
La regidora del PSPV recorda les declaracions de l'alcaldessa en assumir la presidència a l'abril de 2023, en les quals prometia atraure empreses de base científica i innovadora a la localitat. “Eixes eren les bones intencions, però la realitat és que, des de llavors, De Moya s'ha desentés totalment del Pacte i ha aconseguit el rècord de pèrdua d'ajudes el desenvolupament de programes i contractació de persones”.
La portaveu socialista demana que es depuren responsabilitats i insta l'equip de govern a assumir el seu rol de governants “i que deixen de culpar al personal funcionari”. “Governar no és una tasca que haja de prendre's a la lleugera”, finalitza.
Castellón Plaza
els socialistes acusen al pp de sumir el pacte per l'ocupació en un "caos
El PSPV d'Orpesa critica la pèrdua de més de 200.000 euros en ajudes per a inserció laboral
- Maria Jiménez. PSPV d'Orpesa
Últimas Noticias
-
1Magic Wold de Oropesa afronta su tercera temporada tras una inversión de 50 millones y anuncia un nuevo parque temático
-
2Nace Baix Maestrat Impulsa, una nueva asociación empresarial para reforzar el desarrollo económico y social de la comarca
-
3Jakobsen: "Cualquier cosa puede pasar en la promoción de ascenso"
-
4Sienra: "El Almería tiene jerarquía pero nosotros hemos superado situaciones límite"
-
5La UJI revela la necesidad de una interacción continua entre la comunidad científica y las administraciones
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- El PSPV d'Orpesa critica la pèrdua de més de 200.000 euros en ajudes per a inserció laboral · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies