CASTELLÓ. L’Ajuntament de Nules vol ampliar l’oferta gastronòmica del Mercat Municipal i ha tret la concessió de dos casetes de l’interior del Mercat Municipal per a desenvolupar diferents activitats comercials, en concret es tracta de les casetes 12 i 13 que a hores d’ara es troben sense activitat.
“Amb aquesta licitació es vol que les casetes que estan buides puguen desenvolupar activitats comercials en les condicions que el plec estableix, de manera que les persones interessades poden presentar ofertes a través de la Plataforma de Contractació de l’Estat. El que es pretén és seguir dinamitzant aquest espai i que, poc a poc, totes les casetes del Mercat Municipal estiguen obertes”, comenta el regidor de Mercats, César Estañol.
Així doncs, entre les activitats que s’oferten està la pizzeria i menjar italià, i croqueteria i torrades. El cànon establit a l’alça per a les casetes 12 i 13 és de 1.562,50 euros a l’any. El termini per a presentar ofertes finalitza el pròxim diumenge 3 de novembre. Cal assenyalar que, els plecs es troben publicats al tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Nules, en el portal de transparència i en la Plataforma de Contractació de l’Estat.
Castellón Plaza
El termini per a presentar ofertes finalitza el pròxim 3 de novembre
Nules trau a licitació dos casetes del seu mercat municipal per a ampliar l'oferta gastronòmica
- Ajuntament de Nules
Últimas Noticias
-
1De juegos de agua a vegetación: la Vall d'Uixó planea adaptar sus parques al cambio climático en cinco años
-
2La cátedra de Reciplasa y la UJI premia cinco iniciativas sobre gestión sostenible de alumnos de Castellón
-
3El Colegio de Castellón celebra el Día del Médico con un homenaje a la profesión y la trayectoria colegial
-
4Compromís presenta una moción para "reforzar" las políticas LGTBIQ+ y apoyar a las entidades de Castelló
-
5Sof-IA en un minuto: Castelló, Oropesa, Burriana y Almassora concentran el 42% de las ventas de vivienda
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Nules trau a licitació dos casetes del seu mercat municipal per a ampliar l'oferta gastronòmica · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies