CASTELLÓ. L’Ajuntament de Nules vol ampliar l’oferta gastronòmica del Mercat Municipal i ha tret la concessió de dos casetes de l’interior del Mercat Municipal per a desenvolupar diferents activitats comercials, en concret es tracta de les casetes 12 i 13 que a hores d’ara es troben sense activitat.
“Amb aquesta licitació es vol que les casetes que estan buides puguen desenvolupar activitats comercials en les condicions que el plec estableix, de manera que les persones interessades poden presentar ofertes a través de la Plataforma de Contractació de l’Estat. El que es pretén és seguir dinamitzant aquest espai i que, poc a poc, totes les casetes del Mercat Municipal estiguen obertes”, comenta el regidor de Mercats, César Estañol.
Així doncs, entre les activitats que s’oferten està la pizzeria i menjar italià, i croqueteria i torrades. El cànon establit a l’alça per a les casetes 12 i 13 és de 1.562,50 euros a l’any. El termini per a presentar ofertes finalitza el pròxim diumenge 3 de novembre. Cal assenyalar que, els plecs es troben publicats al tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Nules, en el portal de transparència i en la Plataforma de Contractació de l’Estat.
Castellón Plaza
El termini per a presentar ofertes finalitza el pròxim 3 de novembre
Nules trau a licitació dos casetes del seu mercat municipal per a ampliar l'oferta gastronòmica
- Ajuntament de Nules
Últimas Noticias
-
1Magic Wold de Oropesa afronta su tercera temporada tras una inversión de 50 millones y anuncia un nuevo parque temático
-
2Nace Baix Maestrat Impulsa, una nueva asociación empresarial para reforzar el desarrollo económico y social de la comarca
-
3Jakobsen: "Cualquier cosa puede pasar en la promoción de ascenso"
-
4Sienra: "El Almería tiene jerarquía pero nosotros hemos superado situaciones límite"
-
5La UJI revela la necesidad de una interacción continua entre la comunidad científica y las administraciones
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Nules trau a licitació dos casetes del seu mercat municipal per a ampliar l'oferta gastronòmica · Castellón Plaza · Castellón Plaza
-
- Foro Plaza
- Comunitat
- Educación
- Plaza Agro
- Plaza Cerámica
- Sof-IA en 1 minuto
- Deportes
- Cultura
- España
- Internacional
- Opinión
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies